REKRUTACJA  

dwujezyczna

   

SZKOŁA BEZ DWONKÓW  

   

FACEBOOK  

fb

   

NARODOWE CZYTANIE  

nprcz logotyp podstawowy rgb

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Statystyki  

4670055
Dziś
Wczoraj
W tym tygodniu
W ostatnim tygodniu
W tym miesiącu
W ostatnim miesiącu
Wszystkie dni
487
2259
18183
28400
81205
67893
4670055

Forecast Today
3768

Online (15 minutes ago):16
16 guests

Twoje IP:18.217.96.88
   

Urząd Miejski  

   

Szukaj w serwisie...  

   

Elektroniczna skrzynka podawcza

W celu złożenia do SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W MIELCU pisma w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika i profilu zaufanego na platformie ePUAP.

Adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) SP13 w Mielcu: /sp13mielec/SkrytkaESP

Dokumenty elektroniczne można dostarczyć m.in. poprzez:

  1. wyszukanie nazwy szkoły„” w katalogu spraw i wybraniu formularza odpowiedniej usługi,
  2. skorzystanie z formularza pisma ogólnego do podmiotu publicznego i zaadresowanie na „SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W MIELCU”.

W przypadku problemów z właściwym zaadresowaniem korespondencji na ePUAP do SP13 w Mielcu należy wpisać w polu adresowym adres ESP: /sp13mielec/SkrytkaESP

Wymogi dla dokumentów elektronicznych dostarczanych przez ePUAP:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP.
  2. Akceptowalne formaty załączników:
    • DOC
    • RTF
    • XLS
    • CSV
    • GIF
    • TIF
    • BMP
    • JPG
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Przeczytaj jak przetwarzane są Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.

Z chwilą nadania szkole imienia Jana Bytnara „Rudego” podjęliśmy decyzję, że utwór pt. „Hymn Drużyn Rudego” będzie hymnem naszej szkoły. Od tego momentu śpiewany jest na ważniejszych uroczystościach szkolnych.

Szkoła Podstawowa nr 13
ul. Łąkowa 6
39-303 Mielec
tel. 17 787 55 54
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Stołówka szkolna

ZAPISY NA OBIADY
Zapisy na obiady na rok szkolny 2024/25 odbywać się będą od 29.05 - 14. 06. 2024r.
Zapisu dokonuje rodzic, opiekun prawny, poprzez dokładne wypełnienie i złożenie do kierownika świetlicy, sekretariatu lub na dyżurkę „KARTY ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŻYWIENIA” (druk do pobrania ze strony internetowej szkoły w zakładce Stołówka, lub na dyżurce szkolnej- forma papierowa). Osoby zapisane w wyznaczonym terminie otrzymają obiad od września 2024r.

Obiady dla uczniów, nauczycieli i dorosłych wydawane są na przerwach obiadowych

  1. 10:30 – 10:45
  2. 11:30 – 11:45
  3. 12:30 - 12:45

Pierwsza przerwa obiadowa przeznaczona jest dla dzieci klas: 1a, 2a, 3a, 3b, 3c, oraz dzieci z klas 4- tych, które są już po lekcjach.

Druga przerwa obiadowa przeznaczona jest dla uczniów klas 4 – 8.

W godzinach od 11:40 – 12:25, oraz 12:40 – 13:25 wydawane są obiady dzieciom, które zakończyły lekcje i czas spędzają na świetlicy.

Nieobecność ucznia na obiedzie zgłaszamy do godz. 8:00 pod nr telefonu

Intendent 17 787 55 88          

Należność za obiady wpłacamy do 15 każdego miesiąca po miesiącu w którym dziecko jadło obiady. Za wrzesień płacimy w październiku.

W przygotowywanych posiłkach mogą znajdować się śladowe ilości alergenów. Ich wykaz podawany jest w jadłospisie.

Intendent Barbara Bierzyńska

Informacje o płatnościach za obiady zamieszczane są na stronie szkoły w zakładce - Stołówka. Wpłaty dokonujemy do 15-go dnia miesiąca, a po tym dniu naliczane są systemowe odsetki. Dodatkowych informacji udziela kierownik świetlicy pod numerem tel. 17 787 55 64 w godz. 10.00-12.00.

   
© by Sp13.