fb

   

SZKOŁA BEZ DWONKÓW  

   

Urząd Miejski  

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Statystyki  

4408447
Dziś
Wczoraj
W tym tygodniu
W ostatnim tygodniu
W tym miesiącu
W ostatnim miesiącu
Wszystkie dni
582
1151
2943
11421
38587
67331
4408447

Forecast Today
864

Online (15 minutes ago):6
6 guests

Twoje IP:3.12.163.23
   

Szukaj w serwisie...  

   

Powszechnie wiadomo, iż dzieci charakteryzuje naturalna ciekawość tego co je otacza. Najlepszym sposobem zaspokojenia naturalnej ciekawości dziecka są zabawy badawcze i eksperymenty o charakterze badawczym. Zabawy te stanowią podstawę wielokierunkowego rozwoju dziecka. Rozwijając umiejętność krytycznego myślenia, myślenia przyczynowo-skutkowego, porównywania i uogólniania przyczyniają się do rozszerzenia horyzontów myślowych ucznia. Dlatego też uczniowie klasy 3A pod bacznym okiem Pań Marty Kandzior i Beaty Goli wykonywali własne eksperymenty i doświadczenia.

Na lekcjach edukacji wczesnoszkolnej uczniowie wykonywali własne barometry, deszczomierze, wiatromierze i poduszkowce. Przeprowadzili również doświadczenia z magnesami oraz z załamywaniem światła. Chociaż niektóre eksperymenty wydawały się trudne, bo związane z dziedzinami, takimi jak fizyka lub chemia, to dały uczniom okazję do odkrywania i zgłębiania fascynującego świata przyrody i techniki, a wiedza i umiejętności zdobywane we wczesnym dzieciństwie staną się inspiracją i pomostem do wiedzy zdobywanej na kolejnych szczeblach edukacji.

https://photos.app.goo.gl/djX4CCymhN7DjHYM9

 

   
© by Sp13.