Powszechnie wiadomo, iż dzieci charakteryzuje naturalna ciekawość tego co je otacza. Najlepszym sposobem zaspokojenia naturalnej ciekawości dziecka są zabawy badawcze i eksperymenty o charakterze badawczym. Zabawy te stanowią podstawę wielokierunkowego rozwoju dziecka. Rozwijając umiejętność krytycznego myślenia, myślenia przyczynowo-skutkowego, porównywania i uogólniania przyczyniają się do rozszerzenia horyzontów myślowych ucznia. Dlatego też uczniowie klasy 3A pod bacznym okiem Pań Marty Kandzior i Beaty Goli wykonywali własne eksperymenty i doświadczenia.
Na lekcjach edukacji wczesnoszkolnej uczniowie wykonywali własne barometry, deszczomierze, wiatromierze i poduszkowce. Przeprowadzili również doświadczenia z magnesami oraz z załamywaniem światła. Chociaż niektóre eksperymenty wydawały się trudne, bo związane z dziedzinami, takimi jak fizyka lub chemia, to dały uczniom okazję do odkrywania i zgłębiania fascynującego świata przyrody i techniki, a wiedza i umiejętności zdobywane we wczesnym dzieciństwie staną się inspiracją i pomostem do wiedzy zdobywanej na kolejnych szczeblach edukacji.
https://photos.app.goo.gl/djX4CCymhN7DjHYM9