fb

22 guests

Twoje IP:18.116.28.186

Szukaj w serwisie...

W dniach 23 i 24 kwietnia 2024 odbyła się wycieczka do Warszawy uczniów klas Vb, Vc i VIIb. Wyjazd został zorganizowany przez panią A. Tarczoń we współpracy z mieleckim biurem podróży "Alternatywa". Opiekunami podczas wycieczki były także panie: U. Bar, P. Sum i M. Szypuła.

W pierwszym dniu odwiedziliśmy Pałac Kultury i Nauki i podziwialiśmy z 30-tego piętra przepiękną panoramę miasta. Mieliśmy także możliwość przejechać się warszawskim metrem. Po południu odwiedziliśmy siedzibę Sejmu, gdzie przywitała nas i oprowadziła pani poseł Elżbieta Burkiewicz. W drugim dniu odbyliśmy długi spacer po warszawskiej starówce, podczas którego kupiliśmy pamiątki i zobaczyliśmym.in plac Zamkowy z Kolumną Zygmunta III Wazy, Rynek Starego Miasta z Warszawską Syrenką i Pomnik Małego Powstańca. Wraz z przewodnikiem byliśmy także pod Pomnikiem Nieznanego Żołnierza i byliśmy świadkami zmiany wart. Następnie pojechaliśmy do Łazienek Królewskich, gdzie zobaczyliśmy m.in. Belweder, Pałac na Wodzie, Pomnik Chopina i Starą Pomarańczarnię. W drugim dniu byliśmy także w Centrum Nauki Kopernik, gdzie mieliśmy możliwość obserwować, doświadczać, zadawać pytania i poszukiwać odpowiedzi w różnych przestrzeniach edukacyjnych. Naszą wycieczkę zakończyliśmy zwiedzaniem i podziwianiem Stadionu Narodowego – miejsca pozytywnej energii. Widzieliśmy z bliska m.in. szatnie piłkarzy, pomieszczenia dziennikarzy, a także podziwialiśmy ogrom stadionu z najwyższych miejsc publiczności.

Pod koniec drugiego dnia wróciliśmy do domu zmęczeni, ale szczęśliwi. Aby docenić dom i własne łóżko, należy to opuścić i poczuć to uczucie, gdy się do domu wraca. Dla wielu z nas to była pierwsza wycieczka z noclegiem.Korzystamy z okazji i serdecznie dziękujemy pani poseł Elżbiecieza życzliwość, cierpliwość i poświęcony nam czas! Dziękujemy także paniom opiekunkom, panu Mirosławowi i wszystkim osobom, które pomogły w zorganizowaniu wycieczki!