BIP  

   

Gościmy  

Odwiedza nas 20 gości oraz 0 użytkowników.

   

Statystyki  

0539457
Dziś
Wczoraj
W tym tygodniu
W ostatnim tygodniu
W tym miesiącu
W ostatnim miesiącu
Wszystkie dni
835
1163
1998
5693
17616
24704
539457

Forecast Today
1320

Online (15 minutes ago):18
18 guests

Twoje IP:54.166.207.223
   

Urząd Miejski  

   

WIRTUALNY SPACER  

   

Edukacja przez Szachy  

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Szkoła Podstawowa nr 13 w Mielcu organizuje zajęcia profilaktyczno – sportowo – rekreacyjne dla uczniów klas I - III.
Turnus I trwa od 26.06 do 30.06.2017 w godz. 7.00 - 16.00
Turnus II trwa od 03.07 do 07.07.2017 w godz. 7.00 - 16.00
Rekrutacja dzieci na zajęcia wakacyjne trwa od 18 do 30 maja 2017r.

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji znajdują się w regulaminie.

Ilość miejsc ograniczona.

Regulamin rekrutacji na zajęcia profilaktyczno- sportowo- rekreacyjne organizowane przez Szkołę Podstawową nr 13 w Mielcu

1. Rekrutacja na zajęcia w ramach „Akcja Lato” prowadzona jest w Szkole Podstawowej nr 13 w Mielcu.
2. Zajęcia odbywać się będą w godzinach od 7.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, w trakcie których uczestnicy otrzymują bezpłatny ciepły posiłek.
3. Podczas każdego turnusu opiekę nad dziećmi sprawować będą wychowawcy zatrudnieni w placówce.
4. Funkcję kierownika wypoczynku pełnić będzie kierownik świetlicy.
5. Dzieci zapisywane są do 3 różnych grup na każdy z dwóch turnusów w terminach:
I turnus: 26 – 30 czerwca 2017r.
II turnus: 3 – 7 lipca 2017r.
6. Każda grupa liczy po 15 uczestników.
7. Nabór na turnusy trwa od 18 do 30 maja 2017r.
8. W zajęciach mogą uczestniczyć dzieci z klas I – III
9. Pierwszeństwo w przyjęciu maja uczniowie, których obydwoje rodzice w tych terminach pracują, matek lub ojców samotnie wychowujących dzieci, z rodzin wielodzietnych.
10. Warunkiem zakwaterowania dziecka na zajęcia jest oddanie organizatorowi wypełnionej „Karty Kwalifikacyjnej” (do pobrania w sekretariacie SP 13)
w nieprzekraczalnym terminie do 30 maja 2017r. (decyduje data złożenia dokumentu) oraz uiszczenie opłaty do 5 czerwca 2017r.
11. Odpłatność za udział uczestnika w zajęciach w wysokość 75 zł tygodniowo, płatne na konto, którego numer zostanie podany rodzicom/ prawnym opiekunom dzieci pozytywnie rekrutowanym na wypoczynek.
12. Niedopełnienie czynności formalnych skutkuje skreśleniem ucznia z listy zapisanych. W takim przypadku przyjmuje się dziecko z listy rezerwowej.
13. W razie rezygnacji z zajęć opłata nie podlega zwrotowi.
14. Szczegółowy program zajęć zostanie przedstawiony rodzicom / prawnym opiekunom dzieci w dniu rozpoczęcia zajęć.

   
© by Sp13.