NASZA SZKOŁA CZEKA NA CIEBIE.  

   

fb

   

   

Urząd Miejski  

   

Edukacja przez Szachy  

 

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Statystyki  

2619559
Dziś
Wczoraj
W tym tygodniu
W ostatnim tygodniu
W tym miesiącu
W ostatnim miesiącu
Wszystkie dni
853
1351
6243
12660
17774
48457
2619559

Forecast Today
1440

Online (15 minutes ago):25
25 guests

Twoje IP:3.229.124.74
   

Szukaj w serwisie...  

   

Prezydent Miasta Mielca informuje,

że postępowanie uzupełniające do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych

prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec, odbędzie się w dniach:

25 lipca 2022 r. - 2 sierpnia 2022 r.

 

Elektroniczna rekrutacja uzupełniająca będzie prowadzona przez naszą szkołę:

Harmonogram rekrutacji określa:

ZARZĄDZENIE NR 1253/2022Prezydenta Miasta Mielca z dnia 17 stycznia 2022 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz klas wyższych niż klasa I publicznych oddziałów sportowych i oddziałów mistrzostwa sportowego w szkołach podstawowych ogólnodostępnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Mielec.

https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwMielcu/document/804573/Zarz%C4%85dzenie-1253_2022

Rodzice kandydatów wypełniają zgłoszenie lub  wniosek  na  elektronicznej platformie Urzędu Miejskiego w Mielcu – MOJE MIASTO 

Pierwszym krokiem po wejściu na stronę https://eurzad.um.mielec.pl//  jest ZALOGOWANIE SIĘ PROFILEM ZAUFANYM, następnie przechodzimy na zakładkę MOJE KONTO – EDUKACJA – REJESTRACJA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ, na której rodzic dokonuje zgłoszenia  lub wypełnia wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły.

ZAKOŃCZENIE PROCESU WYMAGA PODPISANIA  PROFILEM ZAUFANYM PRZEZ
OBYDWOJE RODZICÓW.

   
© by Sp13.